Pages

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Σύγχρονος Μικρός Πρίγκιπας: "Η εξομολόγηση ενός Μικρού Πρίγκιπα"



Η εξομολόγηση ενός Μικρού Πρίγκιπα

Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα, αυτός είναι ο ευγενής λόγος του χρόνου στη ζωή μας… Αρχικά θα ήθελα να σας ζητήσω μία μεγάλη συγγνώμη για την καθυστέρηση του άρθρου, μα εύχομαι να με συγχωρέσετε λόγω των χθεσινών μου γεννεθλίων. Αισίως λοιπόν έφτασα στα 25 μου έτη, και η χθεσινή ημέρα υπήρξε εκτός από ένα φωτογραφικό άλμπουμ ευχάριστων και όμορφων στιγμών, μία αφετηρία αναζήτησης του δρόμου από το παρελθόν στο παρόν. Με κλειστά μάτια να ξυπνάς από τα επιβλητικά όνειρα ενός εφήβου 17 ετών στο σήμερα… Όμορφο και ίσως «σοκαριστικό», αλλά έτσι κανείς μαθαίνει «Ιθάκες τι σημαίνουν». Η πορεία της ζωής μας τυλίγει και ξετυλίγει όποτε κρίνει σωστό την ανάγκη της εξομολόγησης, και αυτό σκέφτηκα να κάνω σήμερα, εξομολόγηση! Μέσα από την στήλη του «Σύγχρονου Μικρού Πρίγκιπα» μαθαίνετε τις ανησυχίες, τις σκέψεις, τους προβληματισμούς και τις κρίσεις ενός ανθρώπου που κυρίως μαθαίνει… Ίσως δεν είναι ένα άρθρο που να περιμένατε γι αυτή την εβδομάδα, μα είχα την ανάγκη να αφεθώ κατά κάποιο τρόπο μαζί σας, να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώνεται να διαβάσετε τις σκέψεις μου και να βιώσετε κομμάτια της άλλοτε καθημερινότητάς μου. 


Προσωπικά η γραφή για εμένα είναι ένας τόπος που ενσταλλάζεται η δημοκρατία και η ανάγκη μου να γράφω, είναι η ανάγκη μου να επικοινωνώ μαζί σας. Η διοχεύτεση των συναισθημάτων, η πληθωρική αφετηρία της λειτουργίας της συνείδησης είναι η έκφραση του γραπτού λόγου, όχι ότι ο προφορικός λόγος δεν έχει δύναμη…απλά ίσως θεωρώ τον γραπτό λόγο ένα λόγο ψυχικό αν μου επιτρέπεται ο όρος. Ο σκοπός που σήμερα διαβάζεται αυτές τις γραμμές λοιπόν από εμένα δεν είναι να μου πείτε χρόνια πολλά, αν και είναι ωραίο να εύχεσαι..! Ο λόγος είναι η αφορμή που θα ήθελα με εσάς να ξεκινήσει ένας ακόμη πιο ουσιαστικός διάλογος, να σας γνωρίσω και αν το επιθυμείτε κι εσείς να με γνωρίσετε. Πίσω από κάθε γραμμή να σκιαγραφείτε η μορφή των ανθρώπων που υπάρχουμε, με προθέσεις, όνειρα και αδυναμίες. Δεν σας κουράζω άλλο, μονάχα ένα ευχαριστώ ακόμη να σας πω, και να ανανεώσουμε το ραντεβού του διαλόγου μας ξανά σε λίγες ημέρες. Από καρδιάς να είστε καλά. Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα, αυτός είναι ο ευγενής λόγος του χρόνου στη ζωή μας… 





Με εκτίμηση

Παναγιώτης Θεοτόκης Λάκκας

Δεν υπάρχουν σχόλια: