Pages

Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

«Δεν χωρίζω για ψύλλου πήδημα»

«Δεν χωρίζω για ψύλλου πήδημα»Ο χωρισμός στεναχώρησε τον Γ. Σαμπάνη

Για το χωρισμό του ύστερα από δύο χρόνια σχέσης με την Πατρίτσια Μίλικ- Περιστέρη μιλά σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Εγώ» ο Γιώργος Σαμπάνης.

Ο νεαρός τραγουδιστής παραδέχεται ότι ο χωρισμός τον στενοχώρησε. «Ήμουν δύο χρόνια σε αυτή τη σχέση. Και βέβαια με στενοχώρησε» αναφέρει και συμπληρώνει «Όταν χωρίζω ξέρω το λόγο που χωρίζω, δεν χωρίζω για ψύλλου πήδημα».

Ο Γιώργος Σαμπάνης δηλώνει, επίσης, ότι σε έναν χωρισμό φταίνε και οι δύο, ενώ αναφέρεται και στις φήμες που μιλούσαν ακόμα και για γάμο με την πρώην αγαπημένη του, Πατρίτσια Μίλικ- Περιστέρη.

«Μου αρέσει η ιδέα του γάμου και της οικογένειας. Όλα τα πράγματα θέλουν το χρόνο τους. Δεν θα μπορούσα να πάρω μια τόσο σημαντική απόφαση, αν δεν ήμουν σίγουρος για τα πάντα. Και πρώτα απ’ όλα για τον εαυτό μου» καταλήγει ο γοητευτικός τραγουδιστής.
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: