Pages

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

«Δεν έχω υπογράψει ακόμα για το πρωινό»

«Δεν έχω υπογράψει ακόμα για το πρωινό»Σε καλό κλίμα οι συζητήσεις του Ουγγαρέζου με το Mega

Τώρα που τελείωσαν οι τηλεοπτικές του υποχρεώσεις, βρήκε την ευκαιρία να αφοσιωθεί στην άλλη του μεγάλη αγάπη, το τραγούδι. Ο λόγος για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, που το έριξε έξω στις «Μέλισσες», τραγουδώντας Σάκη Ρουβά και άλλα πολλά.

Παράλληλα, μίλησε στην κάμερα του Star και για τα τηλεοπτικά του σχέδια για την επόμενη σεζόν, λέγοντας πως ακόμα δεν ξέρει τίποτα για το πρωινό.

«Δεν έχω υπογράψει ακόμα για το πρωινό, δεν μου έχουν πει τίποτα ακόμα, αλλά όλα θα πάνε καλά. Έχει εκφραστεί η πρόθεση και από τις δυο πλευρές, να συνεχιστεί το πρωινό, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, ειδικά αυτή την περίοδο».

Όσο για το πού σκοπεύει να πάει διακοπές; «Θα πάω διακοπές με τους κολλητούς μου, όπως κάθε χρονιά, γύρω στα μέσα Αυγούστου στη Σαντορίνη».
newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: