Pages

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

«Ο Μπαλοτέλι είναι Παναθηναϊκός»

«Ο Μπαλοτέλι είναι Παναθηναϊκός»Συνεχίζει τις αποκαλύψεις η Μπέτυ Κουράκου

Αποκαλύψεις σχετικά με τις ποδοσφαιρικές, και όχι μόνο, προτιμήσεις του άσου της μπάλας Μάριο Μπαλοτέλι έκανε η πρώην αγαπημένη του Μπέτυ Κουράκου μιλώντας στο Live Sport.

«Είναι πολύ καλό παιδί, τα media τον έχουν αδικήσει. Ευχάριστος, τσαμπουκάς, άνθρωπος με θετική ενέργεια και ωραίος τρελός. Αυτό μου άρεσε, η τρέλα του. Ταιριάζαμε σε αυτό. Του έλεγα «πού θα πάμε» και μου απαντούσε "πάμε στο λούνα παρκ" Το ευχαριστιόμασταν σαν παιδιά», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε.

«Του αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια, η μουσική, η μόδα και τα ρούχα. Και σε διαβεβαιώνω ότι επειδή έχω συναντηθεί και με τον Σισέ, ο Μάριο έχει πολύ καλύτερο στιλ και γούστο από τον Τζιμπρίλ και είναι και καλύτερος παίκτης».

Για τις ποδοσφαιρικές προιτμήσεις του Ιταλού επιθετικού ανέφερε ότι «θεωρεί καλύτερο παίκτη του κόσμου τον Μέσι και εκτιμά τον Ρονάλντο, αν και δεν του αρέσει η συμπεριφορά του μέσα στο γήπεδο. Και ασφαλώς από την Ελλάδα υποστηρίζει τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω πως, μάλλον από το Τσάμπιονς Λιγκ. Και πάντα του έκανα πλάκα, γιατί εγώ είμαι Ολυμπιακάρα», είπε καταλήγοντας.

newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: