Pages

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Ε. Μενεγάκη:"Δεν έχω καταλάβει γιατί το δικό μου θέμα ενδιέφερε τόσο τον κόσμο"


Σχεδόν τρία χρόνια μετά την τελευταία της τηλεοπτική συνέντευξη, η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάση και μίλησε για όλα! Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στο διαζύγιο της με τον Γιάννη Λάτσιο. Τι λέει η ίδια; 
"Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί το δικό μου θέμα που αφορούσε μόνο την προσωπική μου ζωή, εμένα και του άνδρα μου, γιατί ενδιέφερε τόσο τον κόσμο; Γιατί; Κάναμε εμείς κάτι λάθος; Είχε αρχίσει να γράφεται στα blogs ότι ένα ζευγάρι πολύ γνωστό ετοιμάζεται να χωρίσει. Και σκεφτήκαμε, μπορεί λανθασμένα, ότι ναι μεν θα γίνει θέμα, αλλά ίσως αν το πεις μόνος σου, θα σχολιαστεί για μια δυο μέρες ή μια εβδομάδα και τέλειωσε. Νομίζαμε ότι
δεν θα ασχοληθούν άλλο."

tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: