Pages

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Κατερίνα Ζαρίφη: "Ο σύντροφος μου λατρεύει τις καμπύλες μου"!

Έχω κάνει άπειρες ακρότητες, κυρίως στον ερωτικό τομέα. Αυτοκαταστροφικές καταστάσεις», δηλώνει η Κατερίνα Ζαρίφη.


Ανανεωμένη και ερωτευμένη παραδέχεται πως είναι σε σχέση εδώ και 7 μήνες και χαρακτηρίζει τον σύντροφο της  ήρωα!!

Οι γονείς της δεν έχουν γνωρίσει τον Γιάννη και χαρακτηριστικά λέει «Εμείς τα έχουμε παραδοσιακά αυτά. Είδες να κρέμεται πάνω μου κανένα χρυσαφικό»;

Η Κατερίνα τις αγαπά τις καμπύλες της. Όσο για τον σύντροφο της, τις λατ
ρεύει!!

Του άρεσε όμως η φωτογράφιση της ; «Του άρεσε η φωτογράφιση και δεν τη βρίσκει καθόλου ακραία. Γενικότερα περίμενα να γίνει μεγάλος σαματάς. Αν εξαιρέσεις δυο τρεις στενόμυαλους, οι οποίοι δεν είχαν άποψη πάνω στη φωτογράφιση αλλά πάνω στο πρόσωπο μου , οι υπόλοιποι το υποστήριξαν. Ακούστηκαν και απόψεις του τύπου «Η Ζαρίφη δεν είχε δικαίωμα να το κάνει αυτό» ή «Αλλάξτε πλάνο , κάνω εμετό. Πιστεύω πως υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσουν πραγματικά οι καμπύλες».

Αντικείμενο σχολιασμού έγινε και στην εκπομπή Πρωινό mou με τον Γιώργο Λιάγκα να υποστηρίζει « αν ήταν φαντάρος δεν θα έπαιρνε το περιοδικό στην τουαλέτα.»Η Ζαρίφη αντίστοιχα είπε «Εγώ στην τουαλέτα διαβάζω το Κυνηγεσία και Κυνοφιλία., αλλά αυτό δε σημαίνει ότι  θέλω να κάνω σεξ με σετερ και γουρουνόσκυλα».


Το χιούμορ είναι το χαρακτηριστικό της οπότε και αστειεύεται λέγοντας : «To θαύμα είναι ότι παραμένει ακόμα, ε; Μου αρέσει η ηρεμία στη σχέση. Θέλω το λιμανάκι μου, να αράζω τη μαούνα».
Τον άντρα τον θέλει «βασταγερό» όπως λέει. «Πρέπει να βαστούν γερά για να με κρατήσουν. Να βαστούν γερά και στην πείνα και στα λεφτά, και στα δύσκολα και στα εύκολα».

Πριν από λίγο καιρό την είδαμε στο Πρωινό ΑΝΤ1 με νυφικό αν και η ίδια δεν έχει φανταστεί ποτέ τον εαυτό της με νυφικό. Έχει φανταστεί τον εαυτό της με παιδί άλλωστε όπως αναφέρει «Θα φοβηθώ μη χαλάσει το σώμα μου.; Θα ήθελα να κάνω γιο».


Εγώ weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια: