Pages

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ποια διάσημη ελληνίδα τραγουδίστρια βίωσε συστηματική κακοποίηση?

Συγκλονίζει η εξομολόγησή της... «Δεν γίνεται να τρως ξύλο για το τίποτα. Δεν είμαστε ζώα. Με κακοποιούσε κάθε τρεις και λίγο. Έφυγα και μεγάλωσα το παιδί μου με αξιοπρέπεια», λέει η Μαίρη Λίντα για τον δεύτερο σύζυγό της, ενώ αναφέρεται με κολακευτικά λόγια στον πρώτο της άνδρα, ο οποίος «με έκανε αυτό που είμαι. Με πήρε μικρό κοριτσάκι και με έκανε γυναίκα».
Όπως προσθέτει, στην κακοποίηση αντέδρασε όπως όλες οι γυναίκες που τις χτυπά ο σύντροφός τους: «ποτέ δεν θα άφηνα έναν άνδρα με τον οποίο είχα κάνει παιδί. Δεν θα έφευγα, αφήνοντας το παιδί μου χωρίς πατέρα. Όμως, δεν άντεχα άλλο».O λόγος για τη...Μαίρη Λίντα
«Είχα την δύναμη γιατί είχα ένα “χρυσό βραχιόλι” στο χέρι μου, την δουλειά μου. Είπα “δεν έχω ανάγκη. Γιατί να κάθομαι να δέχομαι αυτό τον εξευτελισμό;”», συνεχίζει η Μαίρη Λίντα, προσθέτοντας πως δεν συγχώρησε ποτέ τις πράξεις του.
Τα άσχημα που βίωσε την έκαναν να δεθεί και να έρθει ακόμα πιο κοντά με την κόρη της, η οποία δεν έχει πολύ καλές σχέσεις με τον πατέρα της. «Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο έφυγα, πέρα του ότι με κακομεταχειριζόταν, ήταν ότι έβλεπα πως το παιδί μου στεναχωριόταν. Βέβαια, δίπλα στον τρίτο σύζυγό μου, το παιδί μου ένιωσε ότι έχει πατέρα. Ήταν καταπληκτικός με το παιδί μου και με εμένα», πρόσθεσε.

Η Μαίρη Λίντα συμβουλεύει όποια γυναίκα ζήσει κάτι παρόμοιο να τραβήξει τον δρόμο της, να εργαστεί και να φτιάξει ξανά την ζωή της.

«Πέρασα οικονομικές καταστροφές πολλές φορές. Οι περισσότεροι καλλιτέχνες περνάμε γιατί δεν είναι όλα ρόδινα στη δουλειά μας. Υπάρχουν περίοδοι που δεν βγάζεις τίποτα. Δεν είναι όλοι οι καλλιτέχνες πλούσιοι», εξομολογείται επίσης η τραγουδίστρια, προσθέτοντας πως από την ζωή της δεν της λείπει τίποτα και ότι θα ήθελε ένα εγγονάκι!

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: