Pages

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ορφανού:Ξαφνικά με θυμήθηκαν όλοι,που έγινα γνωστή...

Χθες, η Μίνα Ορφανού ήταν καλεσμένη στο «Πρωινό mou» και εκεί εξομολογήθηκε... τα δύσκολα παιδικά χρόνια που πέρασε λόγω της διαφορετικότητάς της.
«Μου’ χει μείνει ένα απωθημένο και το έχω ξαναπεί. Τα παιδιά είναι πολύ σκληροί κριτές. Εμένα όταν πήγαινα σχολείο δεν με είχαν καλέσει ποτέ οι συμμαθητές μου στα γενέθλιά τους. Θυμάμαι καθόμουν πάντα στο τελευταίο θρανίο κι όταν ένας από τους συμμαθητές μου είχε γενέθλια φέρνανε ένα κέρασμα στην τάξη και πάντα με προσπερνούσαν και δεν μου έδιναν γλυκό», είπε με παράπονο η ηθοποιός.«Δεν είχα ωραία χρόνια στο δημοτικό. Και τώρα ξαφνικά έγινα γνωστή και μου γράφουν στο facebook συμμαθήτριές μου και
συμμαθητές μου ότι με αγαπάνε και λέω ένα ευχαριστώ, απλά για να είμαι ευγενική», πρόσθεσε.
Η ηθοποιός εξομολογήθηκε επίσης ότι έχει φάει αρκετά χαστούκια στη ζωή της και ότι έχει νιώσει μοναξιά. Μάλιστα έχει κάνει μόνο μία σχέση στη ζωή της και αυτή όταν ήρθε στην Αθήνα και όταν ήταν 25 χρονών.
«Γενικά κρατάω μια απόσταση με τους ανθρώπους. Δεν μπορώ να πω ότι δίνομαι. Αυτό που έχω μέσα μου δε θα το πάρει εύκολα ο άλλος. Είμαι πολύ κοινωνική, αλλά αυτό που έχω μέσα μου δεν το μοιράζομαι. Έχω βιώσει πάρα πολλή μοναξιά. Περνάγαν τα χρόνια και έλεγα είμαι 20 πότε θα κάνω σχέση;», είπε.
Όσο για τους ψυχολόγους, δεν έχει και την καλύτερη άποψη. Όπως είπε από πολύ μικρή είχε αποδεχθεί αυτό που είναι και θεωρεί καλύτερο σύμβουλο τον εαυτό της.
«Με τους ψυχολόγους δε θέλω να ασχολούμαι. Δεν τα πάω καλά, νομίζω ότι είναι πεταμένα λεφτά», είπε, προσθέτοντας ότι έχει έναν καθρέφτη στο σπίτι της και όταν αισθάνεται ότι έχει συμπεριφερθεί άσχημα, φτύνει το είδωλό της και είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία.

tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: