Pages

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Γιώργος Λιάγκας: Ο Πέτρος θα επιβιώσει

Ο παρουσιαστής στηρίζει τον γνωστό εκδότη... Τις δύσκολες ώρες που περνά τις τελευταίες μέρες ο Πέτρος Κωστόπουλος, μετά την κατάρρευση της ΙΜΑΚΟ, σχολίασε μέσα από το «Πρωινό mou» ο Γιώργος Λιάγκας, ο οποίος τάχθηκε υπέρ του γνωστού εκδότη, χαρακτηρίζοντας πολύ «άδικα» όλα όσα ακούγονται τις τελευταίες μέρες για τον ίδιο. 

«Εγώ τον Κωστόπουλο δεν τον ξέρω πολύ καλά. Μου φαίνεται cool τύπος και ντόμπρος», ξεκίνησε ο παρουσιαστής για να συνεχίσει: «Είναι πολύ άδικο αυτό που γίνεται τις τελευταίες ημέρες… Στην Ελλάδα υπάρχει ένα άθλημα που μας έχει καταστρέψει. Η ζήλια και η ζηλοφθονία. Δεν θέλουμε ποτέ να παραδεχτούμε πως κάποιος μπορεί να είναι ικανότερος από εμάς και να έχει πάει μπροστά στη ζωή του».

Ο Γιώργος Λιάγκας πρόσθεσε μάλιστα αναρωτώμενος: «Δηλαδή αν εγώ βγάζω πέντε δραχμές και χαλάω 7, δε μου φταίει ο Κωστόπουλος, αλλά εγώ που είμαι βλάκας… Είναι ηλίθιο επιχείρημα αυτό. Στην Ελλάδα όταν κάποιος πάει καλύτερα από εμάς, πάντα κάτι φταίει. Όχι ότι είναι ικανότερος από εμάς...».

Μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Λιάγκας κατέληξε: «Ο Πέτρος θα τα καταφέρει γιατί είναι ικανός και καλός δημοσιογράφος. Κάτι θα κάνει. Θα επιβιώσει αυτός. Οι άλλοι που τον ξέρουν δεν ξέρω αν θα επιβιώσουν. Και είναι αυτοί που τον έγλυφαν».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: