Pages

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Κατερίνα Λέχου: Δεν κάνω σχέδια στο μυαλό μου...



Η Κατερίνα Λέχου είναι μία ηθοποιός με ιδιαίτερα διακριτική παρουσία. Άνθρωπος χαμηλών τόνων προτιμά να κρατά τη ζωή της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και να ζει μία ήρεμη καθημερινότητα Η ηθοποιός που γνώρισε μεγάλη επιτυχία πέρσι με τη συμμετοχή της στο «Νησί» βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Μίλα» και...μίλησε για το εξαιρετικά επιτυχημένο σίριαλ, τα χρήματα που κέρδισε, αλλά και τη σχέση της με τον Μάνο Στρατάκη.

Για την επιτυχία της σειράς "Νησί"
«Ήταν μια πολύ καλά οργανωμένη και προετοιμασμένη δουλειά, με ανθρώπους που πραγματικά έκαναν την υπέρβαση του εαυτού τους κάθε λεπτό της ημέρας στα γυρίσματα. Την αγαπώ πάρα πολύ δέθηκα πολύ με αυτούς τους ανθρώπους. Ήταν και οι συνθήκες τέτοιες βρεθήκαμε απομονωμένοι εκτός Αθηνών, δεν ξέρω αν θα μου ξανά τύχει κάτι τέτοιο.»



Για το αν έχει βγάλει πολλά χρήματα από τις δουλειές
«'Έχω βγάλει τόσο χρήματα για να μπορέσω στα 37 μου χρόνια να φύγω από το σπίτι μου και να πάρω ένα σπίτι με δάνειο. Να αισθανθώ λίγο ασφαλής ότι μπορώ να πληρώσω αυτό το δάνειο. Το κύριο πρόβλημα ήταν το οικονομικό, έκανα δουλειές όχι για να βγάλω δουλειά αλλά επειδή ήθελα και δεν είχα λεφτά να κάνω ένα άνοιγμα. Το μοναδικό άνοιγμα είναι αυτό το σπίτι με δάνειο για 20 χρόνια»



Για τον τρόπο ζωής της
«Είμαι εξαιρετικά ολιγαρκής, εδώ και πολλά χρόνια στη διαδικασία της ωρίμανσης μου, έχω αποκτήσει μια άλλη σχέση με τα υλικά αγαθά. Όταν είμαστε πιο μικροί θέλουμε πιο πολλά πράγματα, ξαφνικά όμως ανακαλύπτεις ότι δεν είναι και τόσο σημαντικά. Τα πιο ουσιαστικά πράγματα είναι τζάμπα»



Για τη σχέση της με τον Μάνο Στρατάκη και το γάμο
«Δεν κάνω σχέδια, στο μυαλό μου είναι αυτό που έχω τώρα, να το έχω καλύτερο»



Για τη σχέση που έχει με τις δουλειές του σπιτιού
«Δεν μου αρέσει καθόλου η μαγειρική πού και πού έχω έμπνευση... Με το σπίτι ασχολούμαι γιατί πρέπει να ασχολούμαι».

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: