Pages

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

M. Ηλιάκη:"Δεν θεωρώ πως είμαι sexy"

Η Μαρία Ηλιάκη μίλησε και φωτογραφήθηκε στο... Down Town και απέδειξε πως πέρα από επιτυχημένη παρουσιάστρια, είναι και sexy γυναίκα! Όπως δήλωσε η ίδια, αυτή είναι η πρώτη φορά που φωτογραφίζεται sexy. Γιατί δεν έγινε νωρίτερα; "Δεν έτυχε. Δεν θεωρώ πως είμαι sexy ή ότι με βλέπει ο άλλος και το πρώτο που σκέφτεται είναι "Ουαου! Τι σέξι γκόμενα!". Νομίζω ότι είμαι ένα γλυκό κορίτσι." Η ίδια δήλωσε ερωτευμένη και δε θέλησε να σχολιάσει τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να έχει χωρίσει: !`"Ναι, είμαι ερωτευμένη! Είναι γνωστό αυτό. (...)Με το συγκεκριμένο άνθρωπο, ένα χρόνο τώρα -γιατί θεωρώ ότι είναι ίσως η καλύτερη σχέση που είχα ποτέ- νομίζω πως έχω γίνει πιο τρυφερή και εκδηλωτική. Πιο χαρούμενος άνθρωπος, γιατί κατά βάση είμαι καταθλιπτική. Βλέπω το ποτήρι πάντα μισοάδειο. Ο κόσμος ίσως πιστεύει ότι είμαι το party animal. Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να γυρίσω σπίτι, να πάρω την κουβέρτα μου, να κάτσω στον καναπέ, να δω μια ταινία και να με πάρει ο ύπνος. Ξέρεις, με πήρε πολύ από κάτω όταν αρρώστησε η μαμά μου. Πέρασαν πολλά χρόνια στενοχώριας μέχρι να μπορέσω να το αντιμετωπίσω. Γενικά, όμως, δεν έχω περάσει άσχημα στη ζωή μου."
"Όταν ανάβουν τα φώτα" ξεχνάς ότι σε απασχολεί;
"Ναι. Η εκπομπή είναι για μένα τρομερή ψυχοθεραπεία. Υπάρχουν φορές που λίγο πριν από τους τίτλους αρχής θέλω να
βάλω τα κλάματα και να πω "άι στο καλό, θέλω να πάω σπίτι μου". Αλλά με το που ξεκινά η εκπομπή, περνάω όμορφα. Όταν φτάνει 6 το απόγευμα, αισθάνομαι λες και κάποιος μου έχει ρουφήξει όλη την αρνητική ενέργεια και είμαι πολύ cool. Και με τον Νίκο έχουμε μια τέτοια σχέση, περίεργη..."

Τι συμβαίνει με τη μαμά σου;

"Πριν από έξι χρόνια, η μαμά μου έπαθε μια σειρά από εγκεφαλικά. Πλέον είναι μόνιμα στο κρεβάτι. Από την αρχή μου ήταν πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι στο εξής πρέπει να φροντίζω εγώ τη μαμά μου και όχι αυτή εμένα. Άργησα να το δεχτώ. "

tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: