Pages

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ελεονώρα Μελέτη: Δε θέλω να ερωτευτώ

«Προετοιμάζομαι για τη μεγάλη σχέση»... Μετά το σεξ, αυτό που αρέσει περισσότερο στην Ελεονώρα Μελέτη είναι «το φαΐ και ο ύπνος», όπως η ίδια είπε στην εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά «OK@night», στο MAD.

«Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ζυμαρικά και το ψάρι. Θεωρώ πως είναι καλύτερα από το σεξ επειδή τρως και δεν ακούς γκρίνια και κοιμάσαι και δεν σε ενοχλεί κανείς», συνέχισε η παρουσιάστρια ξεκαθαρίζοντας ότι δεν έχει εθισμούς στη ζωή της.

Όσο για το τι θέλει από έναν άνδρα; «Να είναι δυναμικός, ειλικρινής και επικοινωνιακός συναισθηματικά, να επικοινωνεί δηλαδή τα συναισθήματά του πολύ... Δε μου αρέσει η περιαυτολογία, το να μιλάει συνέχεια για τον εαυτό του και να μου πλασάρει τα λεφτά του».

Μιλώντας για τη συγκεκριμένη περίοδο της προσωπικής της ζωής η παρουσιάστρια του Star, είπε: «Είμαι μόνη μου και γουστάρω πολύ. Το απολαμβάνω όσο δεν έχω απολαύσει τίποτα σε αυτή τη ζωή… Δε θέλω καθόλου να ερωτευτώ, δε θέλω καθόλου να κάνω γνωριμίες. Δεν θα θελα να μου συμβεί τώρα, γιατί περνάω απίστευτα», ενώ τόνισε: «Προετοιμάζομαι για τη μεγάλη σχέση. Περιμένω τον άνδρα μου. Αλλά θέλω ο άνδρας μου να με βρει σωστή, όχι ψυχανώμαλη».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: