Pages

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Η άχρηστη είδηση!

Που σας χάνω που σας βρίσκω εδώ είστε κάθε Τρίτη ε? Καλά κάνετε ;) Ε όπως και να το κάνουμε χρειαζόμαστε λίγο άχρηστο στη ζωή μας!!! Όχι ότι τα άλλα που μαθαίνουμε είναι χρήσιμα αλλά ας μην τα ξαναλέμε... Σήμερα λοιπόν σας έχω εξυπνάδα, ιδρώτα, ύψος και γάλα! Ανυπομονείς για τη συνέχεια? Όχι? Τι όχι? Δεν? Τι δεν? Όχι δενε... Τι όχι και δένε και τι όχι λύνε (το Κωνσταντίνου και Ελένης μας έχει κάνει κακό)! Αρχίζουμε με την άχρηστη είδηση... Πραγματικά είναι κάτι που ισχύει και απορώ πως δεν το σκέφτηκα και μόνος μου... Αν είσαι ο εξυπνότερος όλων ( είμαι εννοεί! Αφού σε εμένα αναφέρεται!) πως θα το καταλάβουν οι υπόλοιποι?? Ε? Έμεινες άφωνος? Σε τάπωσα? 1-0!

Στην Αίγυπτο χαιρετιούνται μεταξύ τους με μια φράση που αν μεταφραστεί σημαίνει "Πώς ιδρώνεις; Άμα το καλοσκεφτείς τέτοια ζέστη που έχει εκεί λογικό μου ακούγεται... Από την άλλη αυτό μπορεί να δηλώνει και κουτσομπολιό! Πως ίδρωσες? Τι έκανες δηλαδή και ίδρωσες? Έσκαβες? Μετακινούσες πράγματα? Έκανες γυμναστική? Ποιο σημείο γύμναζες? ;) Αλλά επειδή εγώ είμαι καλός άνθρωπος και διόλου παράξενος δεν θα το συνεχίσω!!! Μην παραξενευτείτε όταν αύριο σας ρωτήσω "Πώς ίδρωσες?" ;)

Γιατί διαμαρτύρονται συνέχει τα παιδιά? Όχι για τον ύπνο ( Btw είμαστε ανισόρροποι!! Το βράδυ δεν θέλουμε να κοιμηθούμε και το πρωί δεν θέλουμε να ξυπνήσουμε)! Για το γάλα δεν διαμαρτυρόμασταν και διαμαρτυρόμαστε ακόμα? Όταν έρχεται η μαμά σου με το γάλα και στο βάζει δίπλα σου και σου λέει κάθε 5 λεπτά "Πίνε" δεν σου έρχεται να της το λούσεις? Όλοι το έχουμε σκεφτεί!!! Να που όμως το νεογνό της γαλάζιας φάλαινας πίνει καθημερινά μέχρι και 600 λίτρα μητρικό γάλα. Κάτι τέτοια πράγματα σε κάνουν να σκέφτεσαι καλά ωρέ... Αυτά τα νεογνά πίνουν 600 κιλά και εγώ κάνω έτσι για ένα ποτήρι!? Ελπίζω μόνο μην διαβάζει καμιά μαμά και βάλω ιδέες!

Η γυναίκα του ψηλότερου ανθρώπου στον κόσμο (2,36 μέτρα) έχει ύψος 1,68 μ. Οκ! Αυτό θέλω να το δω!!! Μα δεν είναι και πρακτικά εύχρηστο αυτό!
-Αγάπη μου σκύψε 68 εκατοστά να σε φιλήσω!!!
-Βαριέμαι πάρε το ασανσέρ! χαχαχαχα
Έχω ξεφύγει για αυτό φεύγω! Μην ξεχάσετε αύριο το "Campeon" αλλά και την νέα μας στήλη "alexart.com" !!! Εμείς τα λέμε πάλι την Κυριακή στον "Εβδομαδιαίο Απολογισμό"!
αλιβεντερτσι!



Και μην ξεχνάτε πως καθημερινά μαθαίνουμε πολλά... Τα χρειαζόμαστε όμως όλα?

Δεν υπάρχουν σχόλια: