Pages

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

T. Σαμαράς:"Aπό το dancing πραγματοποίησα πολλά όνειρά μου"

O Τρύφωνας Σαμαράς σε πρόσφατη συνέντευξη του, μίλησε μεταξύ άλλων για την τηλεόραση και την καριέρα του στο χώρο της υποκριτικής!

Αν ένα χρόνο πριν σου... έλεγαν ότι θα έχεις τη δική σου εκπομπή στην τηλεόραση τι θα απαντούσες;
Ότι είναι όνειρο πολύ μακρινό. Εγώ για να καταλάβεις πήγα στο Dancing για πρεστίζ, πώς να στο πω αλλιώς... έτσι για την πλάκα μου, ότι όμως θα έκανα και δική μου εκπομπή ούτε στα τρελά μου όνειρα. Βασικά από το dancing πραγματοποίησα πολλά όνειρά μου, όπως το να γίνω ηθοποιός.
Εννοείς στην παράσταση "Οι Απελπισμένοι";
Ναι, πρωταγωνιστής θα είμαι.
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, το καταλαβαίνεις ότι είσαι λίγο μεγάλος για να κάνεις καριέρα ηθοποιού;
Μα...
το κάνω όχι για να κάνω καριέρα, αλλά για να εκπληρώσω ένα όνειρο μου αφού μου δόθηκε η ευκαιρία.

queen

Δεν υπάρχουν σχόλια: