Pages

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

«Δεν μου έχει κάνει καλό η περούκα της Ξένιας»


Περνάει ακόμη από οντισιόν, παρόλη την επιτυχία της «Ζωής της άλλης», θεωρεί πως η... περιβόητη περούκα της «Ξένιας» τελικά δεν της έχει κάνει και πολύ καλό και αποκαλύπτει πως στενοχωριέται όταν βλέπει τα προσωπικά της να γίνονται θέμα συζήτησης στα Μέσα. Ο λόγος για την Αθηνά Οικονομάκου που φωτογραφήθηκε για το περιοδικό «Celebrity» δίνοντας μιας εφ’όλης της ύλης συνέντευξη.

«Φυσικά και περνάω από οντισιόν. Και για το καινούριο σίριαλ του Mega πέρασα από οντισιόν. Το ότι έκανα την Ξένια και αυτό είχε επιτυχία, δεν σημαίνει ότι κάνω για όλους τους ρόλους. Δεν έχω αποδείξει τίποτα ακόμα για να μου τους δίνω απλόχερα , έχω πολύ δρόμο μπροστά μου», λέει η γνωστή ηθοποιός.

Όσο για την περιβόητη περούκα δε διστάζει να αποκαλύψει ότι δεν της έκανε και πολύ καλό. Ο λόγος; «Πρώτον δε με αναγνωρίζουν και δεύτερον γιατί δεν με έχουν ταυτίσει καθόλου με το ρόλο. Ο ρόλος της Ξένιας είναι αρκετά επικίνδυνος, γιατί μπορεί να σε στιγματίσει και ήθελε μεγάλο ρίσκο για να τον κάνεις», απαντά η Αθηνά, ενώ στην ερώτηση για το πώς νιώθει που η προσωπική της ζωή βγαίνει στα περιοδικά και την τηλεόραση, αποκαλύπτει ότι αυτό είναι κάτι που τη στενοχωρεί.

«Στενοχωριέμαι, αλλά όχι όπως στην αρχή. Πλέον γνωρίζω ότι είτε δώσω δικαίωμα εγώ είτε όχι, κάτι θα γράψουν... κάτι θα πουν... δεν μπορώ να το σταματήσω αυτό. Επίσης ξέρω ότι τα περισσότερα είναι ψέματα οπότε το αφήνω έτσι».

Πάρτε μια γεύση από τη φωτογράφηση της Αθηνάς...


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: