Pages

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Νίκος Γκάνος:Θέλω πολύ να πάω στη Eurovision

Θα ήθελες να φύγεις στο εξωτερικό και να κάνεις διεθνή καριέρα;
“Εννοείται... και θα ήθελα και το ονειρεύομαι, αλλα είναι παρα πολύ δύσκολο. Aπό την άλλη, όμως, ποτε δεν ξέρεις τι μπορεί να τύχει...”
Θα πήγαινες στη Eurovision;
“Εννοείται και θα πήγαινα 
με πολύ όρεξη και ενθουσιασμό.”
Τι καινούριο ετοιμάζεις για την επόμενη σεζόν; Θα σε δούμε σε κάποιο σχήμα ή κάποιο χώρο να τραγουδάς live;
“Θα κάνω διάφορες εμφανίσεις σε όλη την Eλλάδα και το εξωτερικό και συζητάω για το χειμώνα με 2 πολύ ενδιαφέροντα σχήματα”.
Πόσο έχει επηρεάσει τη ζωή σου η αναγνωρισιμότητα που έχεις αποκτήσει, μετά την επιτυχία του πρώτου τραγουδιού σου;
“Θέλω να πιστεύω ότι δεν με έχει επηρεάσει καθόλου και χαίρομαι πολύ για αυτό, εξακολουθώ να κάνω τα ίδια πράγματα που έκανα και πριν το μόνο διαφορετικό είναι ότι με γνωρίζουν στον δρόμο”.
Το τελευταίο καιρό έχεις δεχτεί έντονη κριτική και σχόλια ακόμη και για την καταγωγή σου. Σε στενοχωρεί αυτό;

“Έχω πραγματικά βαρεθεί με όλο αυτό. Είμαι 'Έλληνας και είμαι και περήφανος γι' αυτό! Ο προπάππους μου ήταν από το Διαβολίτσι λίγο πιο έξω από την Καλαμάτα το γένος Σακελλαρόπουλος.
Δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Μέσα από μια συνέντευξη, οι κακόπιστοι λοιπόν μπορούν να απευθυνθούν πολύ απλά στο δημαρχείο του Βύρωνα και να δουν την οικογενειακή μας μερίδα! Δεν υπάρχει πιο άσχημο πράγμα από το να σου αφαιρούν την ταυτότητα σου με το έτσι θέλω, κάποιοι που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία του internet”.(Πηγή:Tlife)

tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: