Pages

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

«Μυστήριο» γύρω από το τηλεοπτικό comeback της Ζαρίφη

Ούτε η ίδια ξέρει τι θα κάνει... Το τηλεοπτικό comeback θα το κάνει η Κατερίνα Ζαρίφη… το θέμα όμως είναι πού θα το κάνει… Θα είναι «Μες στην καλή χαρά» η Κατερίνα; Η παρουσιάστρια δηλώνει άγνοια... «Θα είμαι μες στην καλή χαρά από μόνη μου, από ψυχολογία», είπε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» σχολιάζοντας τις φήμες που τη θέλουν στο πλευρό της Ναταλίας Γερμανού. «Είναι μία υπόθεση που είναι ομιχλώδης ακόμα. Κατά τα δικά μου τα δεδομένα δεν θα είμαι, αλλά είναι λίγο μπερδεμένη υπόθεση. Αν με ρωτάς αν θα ήθελα να είμαι με τη Ναταλία προφανώς και ναι, μην τρελαθούμε κιόλας!» πρόσθεσε.

Παράλληλα, για τις φήμες που τη θέλουν να πιάνει το μικρόφωνο στο «Just the two of us», απέφυγε να δώσει ξεκάθαρη απάντηση: «Το Just the two of us ήταν από τα παιχνίδια που έλεγα “τι ωραίο που είναι”, είναι και φιλανθρωπικό που αν δεν το πάρεις τύπου "αύριο θα βγάλω cd", θα περάσεις και καλά», ενώ στο τέλος, είπε: «Όλοι με θέλουν και στο τέλος να δείτε που δεν θα 'μαι πουθενά λυσσάρηδες!» .
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: