Pages

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Στέλλα Καλλή: Ποιά είναι η νέα μούσα του Φοίβου;

Την ανακάλυψε ο Φοίβος και το πρώτο τραγούδι που ετοίμασε για εκείνη ήταν με τον... Γιάννη Πάριο. Η Στέλλα Καλλή ξεκινάει την καριέρα της με την εγγύηση του συνθέτη των επιτυχιών και την υπογραφή του μεγαλύτερου Έλληνα τροβαδούρου. Έπειτα από έξι χρόνια μουσικών σπουδών στη Νέα Υόρκη, η Στέλλα Καλλή αποφάσισε να ακολουθήσει το ένστικτο και το όνειρό της. Ετσι άφησε τη μητρόπολη του κόσμου και επέστρεψε στην Ελλάδα: «Γεννήθηκα στην Αθήνα και μεγάλωσα στην Κύπρο. Πάντα, από τα παιδικά χρόνια μου ακόμη, είχα στο μυαλό μου πως ήθελα να ασχοληθώ με τη μουσική. Όταν έφτασε η ώρα να αποφασίσω τι θέλω να κάνω, πήγα στην Αμερική όπου ολοκλήρωσα τις μουσικές σπουδές μου και έπειτα σκέφτηκα πως πρέπει να κυνηγήσω το όνειρό μου. Να γίνω τραγουδίστρια» λέει η Στέλλα, η οποία βρέθηκε στην Αθήνα γνωρίζοντας ελάχιστους ανθρώπους. «Στην αρχή έμενα σε μια φίλη μου που με φιλοξένησε. Δεν είχα ιδέα πώς έπρεπε να κινηθώ. Έτυχε να γνωρίσω κάποιους Κύπριους τραγουδιστές, οι οποίοι με σύστησαν σε ορισμένα νυχτερινά μαγαζιά και έτσι ξεκίνησα σιγά-σιγά» λέει σε καθημερινή εφημερίδα. Φέτος ο Φοίβος υπογράφει τους στίχους και τη μουσική στο καινούργιο τραγούδι της Στέλλας Καλλή με τίτλο «Για πόσο ακόμη», το οποίο αναμένεται να γίνει ένα από τα σουξέ του χειμώνα. «Είναι ένα πολύ ερωτικό τραγούδι, που μιλάει για την αναμονή ενός νέου έρωτα ή ενός παλιού που μπορεί και να γυρίσει» εξηγεί η Στέλλα Καλλή, η οποία -όπως είπε- δεν είναι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό.

tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: