Pages

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Σταματίνα Τσιμτσιλή: "Η κατάσταση στο Alter είναι ψυχοφθόρα"

Έχουμε κουραστεί όλοι με αυτό το σταμάτα ξεκίνα. Είναι ψυχοφθόρο όχι μόνο για μένα αλλά και για... τα 700 άτομα που προσπαθούν να χτίσουν τη ζωή τους μέσα απο το κανάλι. Κι εμείς με την ομάδα του Μπλα Μπλά παλεύουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί σε μια δύσκολη ώρα και με όλες αυτές τις αναβολές χάνεται η συνέχεια και το χτίσιμο της ζώνης. Περιμένω κι εγώ όπως και όλοι μια ακόμη φορά τα αποτελέσματα της συνάντησης των σωματείων Τεχνικών και δημοσιογράφων με τη Διοίκηση για να βρεθεί λύση. Δε μου αρέσει να κάθομαι. Δεν έχω συνηθίσει να κάθομαι".

Την Σταματίνα Τσιμτσιλή είχα καλεσμένη στην εκπομπή μου χθές το απόγευμα στο Ραδιόφωνο του Αντ1. Άλλωστε η Σταματίνα ούσα ακόμη εργένισσα γυρνούσε τα clubs και τις Μαλδίβες με το συνεταιράκι μου στο Ραδιόφωνο Μαρία Περδικέα και η κουβέντα ήταν ζεστή φιλική και συνάμα αποκαλυτπική. Η Σταματίνα μας εξήγησε την δήλωση που έκανε περί απιστίας συμπληρώνοντας ότι: "Είμαι Ρομαντική και έχω στο μυαλό μου μερικά πράγματα κάπως. Δε μου αρέσει το κέρατο. Δεν το κάνω. κολλάω. Είμαι της σχέσης". η κουβέντα όπως ήταν λογικό πήγε και στο Alter και στην κατάσταση που επικρατεί. Η νεαρή παρουσιάστρια δε μάσησε και μίλησε πολύ καθαρά χωρίς περιστροφές και υπονοούμενα..

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: