Pages

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Γενέθλια για την Έλλη Κοκκίνου

Η Έλλη εκλείσε τα 41 και δεν το κρύβει καθόλου. Άλλωστε και σε παλιότερες συνεντεύξεις της έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει κανένα κόμπλεξ με την ηλικία της.Πέρσι, μιλώντας στο περιοδικό «Ok!» η τραγουδίστρια δεν δίστασε να αποκαλύψει πως... έκλεινε τα 40, λέγοντας με νόημα: «Δεν έχω θέμα με την ηλικία μου. Δεν αισθάνομαι 40». Μάλιστα σ’ εκείνη τη συνέντευξη είχε δηλώσει ότι όταν είναι ανέμελη αισθάνεται 25 χρονών. «Χαίρομαι που είμαι 40, γιατί στα 38 μου έκανα τον γιο», είχε πει τότε.Τι λέει σήμερα; «Καλημέρα σας! Τόσο πρωί και ήδη τόσο πολλές ευχές από εσάς! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Ελπίζω οι ευχές σας να πιάσουν», έγραψε στο Twitter της, πουρνό, πουρνό την Κυριακή. Πρώτη και καλύτερη έσπευσε να της ευχηθεί… διαδικτυακά η Τάμτα.
«Χρόνια...
σου πολλά Έλλη μου», twittαρε η pop τραγουδίστρια για τα γενέθλια της καλής της φίλης.
Σε μια ερώτηση δε, θαυμάστριας αν λέει την πραγματική της ηλικία, η Έλλη την αποστομώνει στην κυριολεξία. «Εννοείται!!!! Πάντα έλεγα την ηλικία μου. Σήμερα λοιπόν κλείνω τα 41!»



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: