Pages

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Χριστίνα Λαμπίρη: "Εχω μετανιώσει που δεν είμαι ..bitch σε αυτή τη δουλειά!"

Καλεσμένη στην κινηματογραφική εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV αυτη την εβδομάδα είναι η Χριστίνα Λαμπίρη. Η παρουσιάστρια του Super Star ανοίγει την καρδιά και αποκαλύπτεται, χωρίς κανέναν ενδοιασμό. "Εχω μετανιώσει που δεν είμαι κακιά σαν... κάποιον άλλο, τονίζει με νόημα η Χριστίνα στο Γιώργο, δεν θα πω ονόματα. Έχω μετανιώσει γιατί βλέπεις οτι υπάρχει μια διαφορετική μεταχείριση. Υπάρχουν συνάδελφοι που παίρνουν τηλεφωνο και αφήνουν υπονοούμενα ότι αν δεν πας στην εκπομπή τους θα έχεις πρόβλημα. Έγω παίρνω και λεω αν δεν έχεις κλείσει κάπου, έλα. Είμαι εντελώς αντιεπαγγελματίας!". Στην ερώτηση του Γιώργου για το τι πρόκειται να κάνει του χρόνου η Λαμπίρη ήταν ειλικρινέστατη: "Για του χρόνου δεν έχω κλείσει και το ομολογώ. Φέτος κανείς δεν τολμά να μιλήσει για μεταγραφές. Φέτος δεν υπάρχουν μεταγραφές! Πέρσι άκουγες και τον κάθε πικραμένο, να συζητά μεταγραφές και να σφάζοναι τα κανάλια στα πόδια τους. Φέτος είναι τυχεροί όσοι κρατήσουν τη δουλειά τους."

· Η Χριστίνα απάντησε και στις φήμες που τη θέλουν να γίνεται διοικητικό στέλεχος του Star: "Θέλω να έχω δουλειά σίγουρα. Θα μπορούσα ενδεχομένως να αναλάβω την παραγωγή. Όπου και να πήγαινα πάντως θα έπρεπε να ξεκινήσω από το μηδέν. Η διοίκηση θέλει άλλες γνώσεις που δεν τις διαθέτω ακόμα.

· Όταν ο Γιώργος τη ρώτησε πώς είναι η συνεργασία της με τον μεγάλο δάσκαλο της δημοσιογραφίας, Σταμάτη Μαλέλη εκείνη απάντησε: Στον Σταμάτη Μαλέλη χρωστάω πολλά. Είναι όντως σπουδαίος δάσκαλος όπως είπες, του οφείλω πολλά και τον ευχαριστώ, με έχει βοηθήσει με τις γνώσεις του. Του μιλάω στον πληθυντικό. Δεν έχουμε γίνει ποτέ φίλοι, δεν το επιδίωξε κανείς από τους δύο. Τον παρακολουθώ πώς αντιδρά, πώς σκέφτεται. Στο παρελθόν ήμασταν πιο κοντά. Ξέρω πώς χειρίζεται τους παρουσιαστές, ξέρω ανα πάσα στιγμή τι σκέφτεται! Ό,τι και να σου πει έχει σκεφτεί πολύ παρακάτω".

· Η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε και για τον σύζυγό της: "Ο άντρας μου είναι ένα πάρα πολύ καλό παιδί. Είναι πολύ όμορφος, γοητευτικός και είναι πάρα πολύ άντρας. Κάτι εντελώς σπάνιο! Με την έννοια του άντρα 100% σε όλα. Η φύση της γυναίκας θέλει κάποιον να ακουμπήσει. Τον ζηλεύω πολύ. Δεν ψάχνω βέβαια κινητά, δεν το κάνω ποτέ, αλλά έχω το νού μου, είμαι ραντάρ".
Όταν ο Γιώργος τη ρώτησε πώς αντέδρασε όταν έμαθε οτι η Τατιάνα έρχεται στο star εκείνη απάντησε: "Είχαμε περάσει μια κρίση. Το εχω ξαναπεί, δεν έχω φιλίες και σχέσεις από τον χώρο. Η ζωή μου πάντοτε ήταν η κόρη μου. Δεν είχα την πολυτέλεια να έχω φιλίες. Όταν έμαθα ότι έρχεται, δεν έπαθα εγκεφαλικό, έχω μάθει στη ζωή μου να περιμένω τα πάντα. Εγώ κάνω τη δουλειά μου, εκείνη τη δική της. Το κανάλι είναι μονοθεματικό. Έχει τη θεματολογία του σούπερ σταρ όλη μέρα. Σε αυτή την περίπτωση νικάει ο πιο σκληρός..δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία. Κάνω την προσπάθειά μου. Ο,τι καταφέρνω, καταφέρνω.

· Όταν είσαι με 2 ισχυρά πρόσωπα κάτω από την ίδια στέγη, με την Ελεονώρα και την Τατιάνα, απαιτούνται ισορροπίες. Έτσι σε αυτό το κομμάτι ένιωσα ηττημένη, αυτό οφείλεται σε μένα. Ο τρόπος που χειρίζομαι τα πράγματα με έχει οδηγήσει σε ήττες.Οι σχέσεις μου με την Ελεονώρα και την Τατιάνα είναι μια χαρά. Είναι φήμες. Άλλωστε η κακή είδηση είναι πάντα καλύτερη από την καλή.

· Φοβάμαι ότι αν κάνω μεσημεριανό θα είμαι χαμένη από χέρι. Εγώ έχω ανάγκη ως άνθρωπος να κάνω κάτι που θα με εξιτάρει περισσότερο. Έχω “σκυλιάσει” να δουλέψω σε νέες καταστάσεις. Έχω εξαντληθεί πια. Έχω δώσει όλη την ενέργεια και αφού υπάρχουν άνθρωποι εντός και εκτός καναλιού που το κάνουν καλύτερα, ασ το κάνουν.

· Η Τηλεόραση είναι ένα τεράστιο δοκιμαστικό. Η δική μου λίστα με τους 5 καλύτερους της ελληνικής τηλεόρασης χωρίς ιεραρχική σειρά είναι οΓιώργος Παπαδάκης γιατί είναι ένας τηλεοπτικός αστέρας 100% με υψηλά νεανικά κοινά, η Ρούλα Κορομηλά, που παρά τα διαλείμματα, έχει καταφέρει να έχει το κοινό της και να ανανεώνεται, η Ελένη Μενεγάκη που έχει περάσει μέσα από ευχάριστα και δυσάρεστα της προσωπικής της ζωής και δεν έχει υποστεί το παραμικρό χτύπημα,ο Αντώνης Κανάκης γιατί είναι η απόλυτη εκπομπή για μένα και βέβαια η Έλλη Στάη.

· Στο Dancing With The Stars δεν θα πήγαινα του χρόνου.Δεν θέλω να μπω στη διαδικασια της υπερβολικής προβολής και των υπερβολικών σχολίων.
tvnea.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: