Pages

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Έλενα Ακρίτα:«Ευχαριστώ, Θεέ μου, που φεύγω από την τηλεόραση» Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/2011/05/blog-post_7778.html#ixzz1NCyme06Z Under Creative Commons License: Attribution

Η δημοσιογράφος και σεναριογράφος επιτυχημένων σίριαλ Έλενα Ακρίτα δηλώνει αποκαρδιωμένη από τη χειρότερη σεζόν της ΤV και μιλάει για το «τίποτα» που έρχεται και περιγράφει την τηλεοπτική κατάσταση. «Σε προσωπικό επίπεδο λέω “Ευχαριστώ, Θεέ μου, που φεύγω”. Είναι η πρώτη χρονιά στη ζωή μου και στην καριέρα μου- και ξέρετε ότι στην τηλεόραση έχω κάνει πολλά πράγματα μπροστά και πίσω από τις κάμερες που λέω “φεύγω πάνω στην ώρα”».
Τι την έκανε να το πει αυτό; «Κατ΄ αρχάς είναι αδύνατο πια να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν υπάρχουν χρήματα, δεν υπάρχουν τα μέσα. Δεν έχεις τα εργαλεία που χρειάζεσαι, είτε αυτό αφορά καταστάσεις είτε αφορά ηθοποιούς. Πρέπει να εξαντλήσεις ότι διαθέτεις από φαντασία με το τίποτα. Ταυτόχρονα, τώρα που τελειώνει η σεζόν, βιώνω στην οικογένεια της “Εδέμ” όλη αυτή τη μεγάλη αγωνία του φάσματος που τους περιμένει μπροστά τους. Πού θα απορροφηθούν; Θα έχουν του χρόνου δουλειά; Κάποτε είχαν δύο-τρεις επιλογές, σκέφτονταν τι να διαλέξουν. Δεν θα υπάρχει ζωντανό πρόγραμμα, δεν υπάρχουν δημοσιογραφικές εκπομπές, δεν θα υπάρχει τίποτα».

Πηγή: Το βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: