Pages

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αντώνης Ρέμος: «Μόνον ο... Θεός ξέρει πότε θα παντρευτώ»

Αντώνης Ρέμος: «Μόνον ο... Θεός ξέρει πότε θα παντρευτώ»Oταν τον ρωτούν πότε θα παντρευτεί, ο Αντώνης Ρέμος χαμογελά και το διασκεδάζει. Ούτε ο ίδιος ξέρει πότε θα ανεβεί τα σκαλιά της εκκλησίας. «Ειλικρινά δεν το ξέρω. Μόνο ο Θεός ξέρει πότε θα παντρευτώ. Αποδέχομαι όμως ότι με ρωτούν συνεχώς γι’αυτό και χαμογελώ». Δίλημμα γάμος ή παιδί Τι από τα δύο έχει μεγαλύτερη ανάγκη; Να παντρευτεί ή να γίνει πατέρας; «Νιώθω την ανάγκη να… πάω στην επόμενη ερώτηση!» απαντά με χιούμορ. Ο τραγουδιστής μίλησε για την ηλικία του, το μέλλον του, το παρόν του, αλλά και το παρελθόν του, στο οποίο αναφέρθηκε με λόγια γεμάτα νόημα: «Έχω τραβήξει μια γραμμή πίσω μου και κοιτάω μπροστά. Όποιος κοιτάζει το παρελθόν του, καταφέρνει να πιαστεί από αυτό. Αποτέλεσμα; Παίρνει τα λάθη του και τα κουβαλάει μια ζωή μαζί του σαν τα φαντάσματα». Κεφάλαιο «ηλικία»: «Δεν με αφορά καθόλου το ότι μπήκα στα 40. Εγώ κάνω το ταξίδι μου στον δικό μου χρόνο. Είναι χαρά μου που συνεχίζω να υπάρχω και να μιλάω με όλους εσάς τώρα εδώ. Όλοι μας κάποια στιγμή αντιμετωπίζουμε το λάθος που έχουμε κάνει. Όλοι μας κάποια στιγμή αντιμετωπίζουμε το λάθος της ζωής μας και για όλους μας έρχεται η στιγμή της κρίσης, η στιγμής της… ανηφόρας. Εγώ δοξάζω το Θεό που μου έφερε όλες αυτές τις δυσκολίες και τις αναποδιές μπροστά μου γιατί ήμουν βέβαιος ότι μπορώ να τις αντιμετωπίσω». Ο Αντώνης Ρέμος τραγουδά για πρώτη φορά στην Αθήνα καλοκαίρι και όπως είπε, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αναμένεται να ξεκινήσει στις 17 Ιουνίου στο κέντρο Thalassa. «Είναι δύο μέρες πριν από τα γενέθλιά μου, oπότε μάλλον θα τα γιορτάσουμε όλα μαζί!» πηγή:star

Δεν υπάρχουν σχόλια: